|
|||||||
![]() |
|
|
Thread Tools | Rate Thread | Display Modes |
|
|
|||
|
|||
|
I'm in High school and next year I'm going to be an exchange student in Sweden. I'm trying to learn a lot about the culture, and I'm curious - what do Swedish people look like? Out of ten people, about how many would have black hair? How many would be Brunette? Blond? Do all Swedes have blue or green eyes? I'd really appreaciate the info! Thanks.
|
|
|
|||
|
|||
|
well all that i can tell you is that most swedes have a shiny fur coat because of all the herring they eat
|
|
|
|||
|
|||
|
Quote:
hahaha not funny.
![]() Albert Einstein: Jag vet inte med vilka vapen tredje världskriget kommer att utkämpas med men jag vet att det fjärde världskriget kommer att slås med sten och pinnar. Marcus Tullius Cicero: Att förbli okunnig om ting som hände innan man var född är att förbli ett barn. Napoleon Bonaparte: Det är lätare att starta ett krig än att avsluta det. |
|
|
|||
|
|||
|
Quote:
![]() Albert Einstein: Jag vet inte med vilka vapen tredje världskriget kommer att utkämpas med men jag vet att det fjärde världskriget kommer att slås med sten och pinnar. Marcus Tullius Cicero: Att förbli okunnig om ting som hände innan man var född är att förbli ett barn. Napoleon Bonaparte: Det är lätare att starta ett krig än att avsluta det. |
|
|
|||
|
|||
|
I don't know where I'm going in Sweden yet, cuz they have to pick a host family for me...has anyone seen beiron andersson, Swedish model? He is gorgeous! I wonder if Swedish guys are handsome......
|
![]() |
«
Previous Thread
|
Next Thread
»
| Thread Tools | |
| Display Modes | Rate This Thread |
|
|
All times are GMT +1. The time now is 05:49.

Linear Mode